Anita bijna ready for take off!!! - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anita Cornelissen - WaarBenJij.nu Anita bijna ready for take off!!! - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anita Cornelissen - WaarBenJij.nu

Anita bijna ready for take off!!!

Door: Bonnie

Blijf op de hoogte en volg Anita

15 Juni 2017 | Nederland, Huissen

Lieve familie en vrienden
Zoals al veel van jullie weten ga ik zondag 18 juni weer naar Vietnam om daar 1 maand weer te gaan werken bij VOLUNTEER VIETNAM!!!
Jaja soms komen dromen vaker uit hoor .... Ben dan ook heel blij en dankbaar dat t weer gelukt is om alle kids/ oldies en natuurlijk alle mensen van de organisatie weer te gaan ontmoeten en vooral knuffelen!!
Heb er heeeel veel zin in maar vind t ook best weer spannend!!
Natuurlijk ga ik proberen jullie op de hoogte te houden zodat jullie toch n btje met me mee kunnen reizen!!!
Pfff het zal weer " stil" worden in Huissen en hoe moet t nu met m'n fiets al die weken.... Nou vooruit Bompa mag m lenen.... Om boodschappen te doen

• 15 Juni 2017 - 23:06

Wim Roelofs:

Anita,

Veel,veel succes en maak er weer wat moois van!!

Wim en Gea

• 16 Juni 2017 - 08:28

Anneke Klopper:

Anita heel veel succes in Vietnam je bent een kei ,vindt het zo knap dat je het avontuur weer aan gaat Liefs en een knuffel Anneke

• 16 Juni 2017 - 10:03

Marian:

Eindelijk is het weer zover en mag je gaan!!! Wat zal dat voor jou weer een heerlijk gevoel geven. Ga genieten lieve Aniet, maak er weer een onvergetelijke tijd van. Veel liefs.

• 16 Juni 2017 - 10:14

Gerda:

Hoi Anita,
    Goeie reis zondag ! Geniet van alles wat daar gebeurd ! Liefs

• 18 Juni 2017 - 10:14

Ronneke Vereijken:

Hoi lieverd.
    Och wat fijn lieverd,dat je weer mag gaan, doe je goed
    Wat zullen ze allemaal weer blij zijn met je
    Geef ze allemaal een dikke knuffel van me
    Ik spreek je gauw.